Άκρως επικίνδυνες αποφάσεις από το υπουργείο Παιδείας, προβληματίζουν για το τι πραγματικά επιδιώκει η κυβέρνηση ή έχει συμφωνηθεί μεταξύ Ελλήνων και τούρκων πολιτικών για την Θράκη
Γράφει ο Κωνσταντίνος Τερζής
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μουσουλμάνοι μαθητές στην εκπαίδευση είναι γνωστά. Και δεν υπάρχουν λόγω μειωμένης αντίληψης ή ικανότητας μάθησης των παιδιών, αλλά κυρίως λόγω της πολυγλωσσίας που εξαναγκάζονται να ακολουθήσουν, αφού οι περισσότεροι (πομακικής καταγωγής) μιλάνε την μητρική τους γλώσσα, την Ελληνική και (εξαναγκάζονται εξαιτίας διακρατικών συνθηκών μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας) την Τουρκική επειδή είναι μουσουλμάνοι…!!!
Ως εκ τούτου, τα νεαρά μουσουλμανόπαιδα έχουν μαθησιακά προβλήματα, αφού αντιμετωπίζουν δύο γλώσσες στην εκπαίδευση, με αποτέλεσμα να δημιουργείται μία σύγχυση λόγω της μη επαρκούς γνώσης κυρίως της Ελληνικής γλώσσας στην οποία και εξετάζονται για την εισαγωγή τους στα ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Το αποτέλεσμα αυτής της «εκπαιδευτικής πολιτικής» είναι η μειωμένη βαθμολογικά απόδοση και η δημιουργία εντυπώσεων απολύτως αντίθετων με την πραγματική γνωσιακή επάρκειά τους.
Όταν ο Γιώργος Παπανδρέου ήταν υπουργός Παιδείας, εισήγαγε την ποσόστωση, την είσοδο δηλαδή των μουσουλμάνων μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με ειδική βαθμολόγηση που παρείχε ένα ποσοστό 3% επί των εισαχθέντων ανά σχολή. Το μέτρο αυτό, όσο παράδοξο κι αν φαινόταν αποτελούσε μία πρώτη λύση ανάγκης και λειτούργησε αποτρεπτικά από την φυγή για εκπαίδευση στην Τουρκία των νεαρών μουσουλμάνων.
Όμως, ενώ ήταν μία απόφαση που θα έπρεπε να αποτελέσει την απαρχή αντιμετώπισης του κυρίου προβλήματος, δηλαδή της δημιουργίας μίας κατάλληλης εκπαιδευτικής δομής, με δημιουργία περισσότερων δημόσιων γυμνασίων και λυκείων και την στελέχωσή τους με έμπειρο διδακτικό προσωπικό, δεν έγινε τίποτε απολύτως, με αποτέλεσμα ένα προσωρινό μέτρο να έχει «μονιμοποιηθεί», οι αναγκαίες υποδομές και εκπαιδευτικές βελτιώσεις δεν έγιναν ποτέ και το «άθροισμα» της κυβερνητικής – κρατικής παρέμβασης να είναι αρνητικό, αφού δεν υπήρξε ένα νέο πρόγραμμα με έμφαση στην διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας.
Κι ενώ το υπάρχον καθεστώς της ποσόστωσης επί της ουσίας μειώνει τα νεαρά μουσουλμανόπαιδα, δημιουργεί συνθήκες άνισης μεταχείρισης για την είσοδο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εις βάρος των μη μουσουλμάνων μαθητών και εγκαθιδρύει ένα ιδιότυπο εκπαιδευτικό καθεστώς. Ταυτόχρονα και ως αποτέλεσμα αυτής της μη ορθής αντιμετώπισης του προβλήματος, οι νεαροί μουσουλμάνοι που εισέρχονται σε ανώτερες και ανώτατες σχολές στην Ελλάδα «εξαναγκάζονται» να εγκαταλείπουν τις σχολές αυτές λόγω της μη επάρκειάς τους στην χρήση και την αντίληψη της Ελληνικής γλώσσας και να καταφεύγουν στην «φροντίδα» της Τουρκίας, η οποία προσφέρει πλήθος διευκολύνσεων, αλλά και –σε μόνιμη βάση- έγκαιρη ολοκλήρωση των σπουδών τους, ενώ ταυτόχρονα "εμποτίζει" (με ιδιαίτερη μέριμνα των τούρκων ακαδημαϊκών) με την τουρκική κουλτούρα τους Έλληνες μουσουλμάνους, μέρος των οποίων χειραγωγείται και από άλλες τουρκικές κρατικές υπηρεσίες (ως επί το πλείστον ασχολούμενες με τις πληροφορίες)!
Σήμερα, σε μία πάρα πολύ δύσκολη χρονική περίοδο για την Ελλάδα λόγω της οικονομικής κρίσης και μέσα σε ένα κλίμα δραστικών περικοπών στον χώρο της Παιδείας, μετά λύπης μας διαπιστώνουμε πως δεν υπάρχει καμία απολύτως κρατική μέριμνα για την βελτίωση ή έστω και διατήρηση της υπάρχουσας (απαράδεκτης) εκπαιδευτικής ισχύουσας τακτικής. Αντίθετα, ο «κατήφορος» της Ελληνικής Παιδείας -εις βάρος των νέων μουσουλμάνων της Θράκης- γίνεται μεγαλύτερος και οι «ταχύτητες μεταφοράς» τους στην «στοργική» Τουρκία αυξάνονται με ιδιαίτερους ρυθμούς.
Έτσι, μαθαίνουμε πως με απόφαση του υπουργείου Παιδείας, δόθηκε εντολή για μείωση των Ελληνόφωνων μαθημάτων που γίνονται στα μειονοτικά σχολεία, πιθανότατα λόγω οικονομικών δυσκολιών στην πληρωμή του εκπαιδευτικού προσωπικού. Και φυσικά, αυτά τα «κενά» θα καλυφθούν με μαθήματα στην τουρκική γλώσσα, από τούρκους καθηγητές που έρχονται από την Τουρκία και που λειτουργούν με μοναδικό γνώμονα την ανάδειξη της Τουρκίας και την εξυπηρέτηση των συμφερόντων της Άγκυρας στην περιοχή της Ελληνικής Θράκης!
Με αυτή την απόφασή τους οι «ινστρούχτορες» της Ελληνικής Παιδείας αυξάνουν το μέγεθος του υφιστάμενου προβλήματος που αντιμετωπίζουν τα μουσουλμανόπαιδα της Θράκης και λειτουργούν ως τα καλύτερα «εργαλεία» της Τουρκίας για την αύξηση του τουρκισμού και της γενικότερης επίδειξης ισχύος της Άγκυρας μέσω της ολοένα αυξανόμενης παρουσίας του Ελληνικού κράτους από την Ελληνική Θράκη.
Χωρίς να έχουμε την απαίτηση να κατανοήσουν οι κυβερνώντες την ουσία του προβλήματος, αφού αυτό έγκειται στην θέληση που δεν διαθέτουν, ρωτάμε ευθέως:
Με πόσα χρήματα που θα εξοικονομηθούν από την ελλιπή παρεχόμενη Ελληνική εκπαίδευση, θα κατορθώσουν οι κυβενρώντες να σώσουν την χώρα;
Πώς μπορούν να διανοούνται οι καρεκλοκένταυροι των Αθηνών την οποιαδήποτε διάσωση της χώρας, όταν παραδίδουν στο νέο-οθωμανιστή Ερντογάν τη δυνατότητα εκτουρκισμού ενός μέρους των κατοίκων της Θράκης και επί της ουσίας αυξάνουν την διείσδυση της τουρκικής γλώσσας αλλά και επιρροής στην Θράκη;
Πώς μπορούν να διανοούνται οι καρεκλοκένταυροι των Αθηνών την οποιαδήποτε διάσωση της χώρας, όταν παραδίδουν στο νέο-οθωμανιστή Ερντογάν τη δυνατότητα εκτουρκισμού ενός μέρους των κατοίκων της Θράκης και επί της ουσίας αυξάνουν την διείσδυση της τουρκικής γλώσσας αλλά και επιρροής στην Θράκη;
Υπάρχει συναίσθηση της εθνικής ευθύνης στο υπουργείο Παιδείας ή οι πολιτικοί –και μη- προϊστάμενοί του έχουν αποδεχθεί την αντικατάσταση του ρόλου της Παιδείας με «αργύρια» που εξοικονομούνται, ενώ την ίδια στιγμή οι άνθρωποι στην Θράκη μεταβάλλονται σε ψυχρούς αριθμούς και η περιοχή μετατρέπεται αργά και σταθερά σε κατάσταση αμφιβόλου εθνικής κυριαρχίας;
Η επί της ουσίας ερώτηση που απευθύνεται και προς το μέγαρο Μαξίμου και τον «πατριώτη*» φερόμενο και ως πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά: Θέλετε την Θράκη Ελληνική ή την έχετε προγράψει; Μία απλή ερώτηση που μπορεί να απαντηθεί μόνο με πράξεις...
Κωνσταντίνος Τερζής
* Πραγματικά, δεν μπορούμε να φανταστούμε τι θα γινόταν στην Θράκη εάν ο Αντώνης Σαμαράς δεν ήταν πατριώτης…!!!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου