Στο παρόν άρθρο θα αναλύσουμε στην πράξη τακτικές και τεχνικές Προπαγάνδας Για να δούμε δημοσίευμα και την αποκωδικοποίηση του:
κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε την εφημερίδα σε PDF
διαβάστε το άρθρο σε μεγέθυνση ΕΔΩ
Έχουμε το περιοδικό TIME των ΗΠΑ να γράφει ότι ο Μπεν Γκουριόν προέβη σε αρνητικές δηλώσεις για τον Ελληνικό λαό και ότι έδωσε οδηγίες στην Εβραϊκή Εφημερίδα "Νταβόρ" να χαρακτηρίσει την Ελλάδα ως Φασιστικό Κράτος και να κατακρίνει πολιτικές της Ελληνικής Κυβερνήσεως. Μετά ο Προϊστάμενος του Γραφείου Τύπου του του ΥΠ. ΕΞ. του Ισραήλ έστειλε τηλεγράφημα στην Σιωνιστική Ομοσπονδία Ελλάδος διάψευση λέγοντας ότι ο Μπεν Γκουριόν ουδέποτε έκανε τέτοιες δηλώσεις ούτε προς τον ανταποκριτή των times ούτε πουθενά αλλού, ότι εκτιμά την Ελληνική Λογοτεχνία, ότι είναι θαυμαστής του Ελληνικού Λαού, και ότι δεν έδωσε οδηγίες προς την Εφημερίδα "Νταβόρ" να γράψει κάτι. 1. Το περιοδικό TIME καταγράφει δηλώσεις του Μπεν Γκουριόν στις ΗΠΑ 2. η διάψευση δεν γίνεται στις ΗΠΑ αλλά στην Ελλάδα 3. η διάψευση δεν γίνεται μέσω του TIME αλλά μέσω τηλεγραφήματος 4. δεν βγαίνει ο ίδιος ο Γκουριόν να διαψεύσει αλλά ένας υπάλληλος 5. η διάψευση δεν γίνεται από το ΥΠ.ΕΞ. του Ισραήλ στο ΥΠ. ΕΞ. της Ελλάδος 6. η διάψευση γίνεται μέσω Σιωνιστικής Ομοσπονδίας Στην Προπαγάνδα είναι γνωστό ότι η πρώτη εικόνα είναι η ισχυρότερη, αυτή μένει στις μνήμες έστω και αν υπάρξει διάψευση ή αναγνώριση λάθους αργότερα. Όλοι είδαμε την ταινία - έκτρωμα του Εβραίου Όλιβερ Στόουν "Αλέξανδρος" κανείς δεν έμαθε όμως ότι ο Όλιβερ Στόουν ζήτησε συγγνώμη... ο Όλιβερ Στόουν ήξερε τι δύναμη έχει μια ταινία που θα δουν όλοι και τι αδυναμία έχει μια συγγνώμη που θα την μάθουν ελάχιστοι, δεν τον ενδιαφέρουν οι λίγοι αλλά οι πολλοί. Κλασσική τεχνική Προπαγάνδας είναι τα πρόσωπα "Πιόνια της Σκακιέρας" αυτά δηλαδή που με την καθοδήγηση του Υπουργού ή Πρωθυπουργού ή της Αρχής θα πάρουν την προβολή για ένα δύσκολο θέμα και αν μεν το σχέδιο πετύχει θα γίνουν γνωστοί αν όμως το σχέδιο αποτύχει ο Υπουργός ή Πρωθυπουργός θα πει ότι δεν γνώριζε ή ότι δεν έγινε με τις ακριβής οδηγίες του ή απλά ότι το πρόσωπο έκανε λάθος, το πρόσωπο θα "εκδιωχθεί" για να ευχαριστηθούν αυτοί που θα φωνάξουν. Το πρόσωπο απλά θα μετατεθεί σε θέση λιγότερο "front line" για λίγο καιρό και όταν ο όχλος θα έχει ξεχάσει θα επιστρέψει αργότερα πάλι σε μια "front line" θέση. Στην Προπαγάνδα επίσης υπάρχουν οι λεγόμενες "Μαγικές Λέξεις" οι οποίες είναι λέξεις που θέλγουν τα πλήθη μόνο που η έννοια με την οποία τις χρησιμοποιούν οι Προπαγανδιστές είναι ακαθόριστη και αόριστη. Τέτοιες λέξεις είναι Αγάπη Ισότητα, Αλληλεγγύη, Αδελφοσύνη Κομμουνισμός Σοσιαλισμός, Δημοκρατία "μας" (το "μας" είναι καινούριο φρούτο) κτλ. Αναλόγως χρησιμοποιούνται και κάποιες άλλες λέξεις, οι ¨Λέξεις Κλειδιά" όπως Φασισμός, Ναζισμός κτλ. Οι λέξεις κλειδιά που ήδη είναι ταυτισμένες με αρνητικές εικόνες, χρησιμοποιούνται για να χαρακτηρίσουν κάτι ή κάποιον χωρίς στην πραγματικότητα να έχει σχέση αυτό το κάτι ή ο κάποιος με την εικόνα. Όπως καταλαβαίνουμε λοιπόν το όλο σκηνικό με το συγκεκριμένο άρθρο παίζεται με δηλώσεις που έγιναν αλλά... δεν έγιναν, οι οποίες δίνουν αρνητική εικόνα που μένει ("Φασιστικό Κράτος") αλλά διαψεύδονται με ένα τρόπο που σε ελάχιστους θα γίνει γνωστό οπότε η κακή εικόνα θα μείνει, και αν τύχει τα πράγματα για κάποιο λόγο δυσκολέψουν θα βγουν και από πάνω αφού ήδη θα υπάρχει διάψευση. όσον αφορά την εικόνα που δημιούργησε ο Μπεν Γκουριόν για την Ελλάδα δια της ταυτίσεως μας με τον Φασισμό, δεν έχουμε παρά αν δούμε το παρακάτω βίντεο για να σχηματίσουμε ορθότερη εικόνα του για ποιο λόγο το έκανε: |
Μπεν Γκουριόν, Σιωνιστική Ομοσπονδία Ελλάδος και Προπαγάνδα
Info Post
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου