Breaking News
Loading...

Translate

Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Info Post


Η συνέντευξη Τύπου του Υπαρχηγού του Γενικού Επιτελείου Στρατού της Ρωσίας, Αντιστράτηγου Αndrei Kartapolova σχετικά με την αεροπορική τραγωδία:
gfsvdgv
Δ Πορφύρης/Π Σταφυλά
“Αγαπητοί εκπρόσωποι των μέσων μαζικής ενημέρωσης, κυρίες και κύριοι!”
Ενημέρωση σε σχέση με την από την 17η Ιουλίου συντριβή του επιβατικού αεροσκάφους “Boeing 777″ της αεροπορικής εταιρείας “Malaysia Airlines”, που ακολουθούσε το διεθνές αεροπορικό δρομολόγιο Άμστερνταμ – Κουάλα Λουμπούρ. Λόγω του πλήθους  των αντικρουόμενων πληροφοριών, το ρωσικό υπουργείο Άμυνας έκρινε αναγκαίο να θέσει εις γνώσιν του Γενικού Επιτελείου Στρατού της Ρωσικής Ομοσπονδίας, τα στοιχεία που προκύπτουν από  αντικειμενικό έλεγχο των δεδομένων.
okojooo
Το διάγραμμα δείχνει τη διεθνή διαδρομή, την οποία όφειλε να ακολουθήσει το “Boeing 777.” Χρήζει προσοχής  το γεγονός ότι το αεροσκάφος, άνωθεν της περιοχής στο Ντόνετσκ αντί να ακολουθήσει τον καθιερωμένο αεροδιάδρομο παρέκλινε της διαδρομής προς τα βόρεια. Η μέγιστη απόσταση από το αριστερό άκρο του διαδρόμου ήταν 14 χιλιόμετρα. Αργότερα παρατηρήθηκαν ελιγμοί του  «Boeing-777″ ώστε να επανέρθει στο πλαίσιο του καθιερωμένου αεροδιαδρόμου.
<!more>
Στις 17.20 καταγράφεται σταθερή ταχύτητα πτώσης του αεροσκάφους και στις 17.23   εξαφανίζεται το σήμα ενός αεροσκάφους από τις οθόνες των ρωσικών ραντάρ. Ποιος ήταν ο λόγος  της πλοήγησης πέρα από τα όρια της ενδεδειγμένης διαδρομής ; πρόκειται για ένα σφάλμα πλοήγησης του κυβερνήτη ή για εκτέλεση εντολών από τον πύργο ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας του Dnepropetrovsk; Αυτό δύναται να  απαντηθεί μόνο μετά την αποκωδικοποίηση των καταγραφών  της πτήσης, που είναι γνωστά ως “μαύρα κουτιά”, και εμπεριέχουν  τις συνομιλίες .
hhhuhng
Σύμφωνα με  τα στοιχεία μας, η συντριβή του Μαλαισιανού  “Boeing-777″ πραγματοποιήθηκε από τις δυνάμεις της ουκρανικής αεράμυνας κοντά στην πόλη του Ντόνετσκ όπου βρισκόταν συστοιχία με τρία ή τέσσερα αντιαεροπορικά βλήματα  “Buk-M1.” Αυτά τα συστήματα είναι σε θέση να χτυπήσουν στόχους σε περιοχές έως 35 χιλιόμετρα και σε ύψος έως και 22 χιλιόμετρα.
Γιατί μια ισχυρή μονάδα της Ουκρανικής αεράμυνας είχε αναπτυχθεί  κοντά στο Ντόνετσκ; Καθώς, όπως  γνωρίζετε, δεν υπάρχει πολιτοφυλακή της αεροπορίαςΤο γράφημα δείχνει ότι η γραμμή της πτήσης, καθώς και η προκύπτουσα   της πτώσης του Boeing  βρίσκεται στη σειρά του αντιαεροπορικού συστήματος  “Buk-M1» των ουκρανικών ενόπλων δυνάμεων . Διαθέτουμε δορυφορικές εικόνες των επιμέρους θέσεων της αεράμυνας  στα νοτιο-ανατολικά της χώρας.
Ακολουθεί η παρουσίαση των διαφανειών (όλες οι φωτογραφίες εδώ)
Στη θέση  αεράμυνας  βορείως του Ντόνετσκ διακρίνεται η ρύθμιση του πυραύλου στην περιστροφή του εκτοξευτή. Υπάρχουν περίπου 60 μονάδες  διαφόρων στρατιωτικών εγκαταστάσεων .
Το πρωί της ίδιας ημέρας, κοντά στο χωριό Zaroschinskoe  50 χλμ ανατολικά από Ντόνετσκ και 8 χλμ νότια από το Shahtersk είχε ανιχνευθεί  αντιαεροπορική μονάδα. Το ερώτημα που τίθεται είναι:
Γιατί βρισκόταν κοντά στην περιοχή που ελέγχεται από αντάρτες λίγο πριν από την τραγωδία; Στις 18 Ιουλίου στην ίδια περιοχή η μονάδα έχει εγκαταλείψει την θέση που κατείχε το πυραυλικό σύστημα “Buk” έως τις 17  Ιουλίου. Στους σταθμούς ραντάρ φαίνεται να έχει ενεργοποιηθεί το ανώτατο όριο έντασης των ουκρανικών  πυραυλικών συστημάτων  “Dome-M1″.
Από  7 έως 15 Ιουλίου  υπήρχαν 9 “Buk” ενώ από 16 Ιουλίου  έως  17 Ιουλίου ήταν 8. Στις 18 Ιουλίου η ένταση των ραντάρ μειώθηκε απότομα . Ποιος είναι ο λόγος; ακόμα να καταλάβουμε.
Θα ήθελα  να δείξω τα στοιχεία σχετικά με την κατάσταση της κυκλοφορίας στην περιοχή του Ντόνετσκ αυτή την ημέρα. Στη διαφάνεια, μπορείτε να δείτε τα στοιχεία του αντικειμενικού ελέγχου μεταξύ 17:10 έως 17: 30 ώρα Μόσχας.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, στον αέρα ήταν τρία πολιτικά αεροσκάφη που εκτελούν τακτικές πτήσεις: πτήση από Κοπεγχάγη προς Σιγκαπούρη στις 17:17, πτήση από το Παρίσι προς Ταϊπέι στις 17:24 και πτήση Άμστερνταμ προς Κουάλα Λουμπούρ. Επιπλέον, τα ρωσικά μέσα ελέγχου  του εναέριου χώρου έχει καταγράψει αναρρίχηση μαχητικού αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας, προφανώς Su -25, στην κατεύθυνση του «Boeing-777″ των Μαλαισιανών Αερογραμμών.
iji
Η απόσταση μεταξύ Su-25 και Boeing-777 ήταν από 3 έως 5 χιλιόμετρα. Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά,επιτρέπουν στο Su-25  να φθάσει σύντομα το ύψος των 10.000 μέτρων μεταφέροντας  πύραυλο “αέρα-αέρα” R-60, ικανό να συλλάβει και να χτυπήσει έναν στόχο σε απόσταση μέχρι 12 km, και να παρέχει εγγυημένη αποτελεσματικότητα σε  απόσταση 5 χιλιομέτρων. Ποιός ήταν ο σκοπός που το μαχητικό αεροσκάφος πετούσε σε αεροδιάδρομο της πολιτικής αεροπορίας σχεδόν ταυτόχρονα και στο ίδιο επίπεδο με τα επιβατικά αεροσκάφη; Θα ήθελα να πάρετε μια απάντηση στο ερώτημα αυτό.
Επιβεβαίωση των στοιχείων αυτών θα παρουσιάζονται στο βίντεο από το κέντρο Ενιαίου Συστήματος Διαχείρισης της Εναέριας Κυκλοφορίας στο Ροστόβ  .
Σχολιασμός του από τον Αρχηγό του Επιτελείου της Πολεμικής Αεροπορίας, Αντιπτέραρχου Igor Makushev.”
(Από την επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Άμυνας της Ρωσίας)
dimpenews

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις της εβδομαδος

Δημοφιλείς αναρτήσεις του μηνα

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΗΣΕΙΣ